Uusi maksuton verkkotapahtuma:
Somen uusi aikakausi: näin lähes kuka tahansa voi tienata somessa 350-2000€/kk ilman aikaisempaa kokemusta tai seuraajia "brändilähettiläänä”
Lue lisää mitä brändilähettiläs tarkoittaa ja ilmoittaudu mukaan maksuttomaan verkkotapahtumaan, niin kuulet miten sinustakin voi tulla tienaava brändilähettiläs seuraavan 28 päivän aikana.


Maksuton verkkotapahtuma
Jos sinäkin haluat tietää miten sinustakin voi tulla brändilähettiläs ja alkaa tienaamaan 400-2000€ / kk tekemällä yksinkertaisia 30-60 sekunnin lyhytvideoita brändeille.
Tule mukaan meidän maksuttomaan verkkotapahtumaan, jossa näytämme askeleet tienaavaksi brändilähettilääksi.
Mikä on brändilähettiläs ja miksi brändilähettiläänä toimiminen on paras tapa tienata somessa tällä hetkellä?
Elämme vuonna 2025 sisällöntuotantotaloudessa ja se on sinulle huikea mahdollisuus. Brändit etsivät juuri nyt ihmisiä, jotka voivat tuottaa heille sisältöä.
Jokainen menestyvä brändi tarvitsee koneiston tuottaa sisältöä sosiaaliseen mediaan. Konkretiassa se tarkoittaa kuvia ja lyhyitä 30-60 sekunnin videoita tuotteesta, tuotteen käytöstä sekä niiden tuloksista.
Tätä sisältöä ei haeta “vaikuttajilta”. Brändit kaipaavat nimenomaan tavallisen ihmisen tekemää sisältöä brändilähettiläiltä.
Brändilähettiläät ovat henkilöitä, jotka tuottavat äärimmäisen helppoja ja yksinkertaisia sisältöjä brändeille, ja näin olet heidän sanan saattajansa tämän päivän sisällöntuotantotaloudessa - samalla kun he saavat mukavan rahallisen kompensaation tästä.
Brändilähettiläänä oleminen on erityisen kiinnostavaa koska:

Et tarvitse seuraajia

Et tarvitse aiempaa kokemusta

Koulutuksellasi ei ole väliä
Maksuton verkkotapahtuma
Jos sinäkin haluat tietää miten sinustakin voi tulla brändilähetti ja alkaa tienaamaan 400-2000€ / kk tekemällä yksinkertaisia 30-60 sekunnin lyhytvideoita brändeille…
Tule mukaan meidän maksuttomaan koulutukseen, jossa paljastamme valmiin reitin, jonka avulla sinustakin tulee tienaava brändilähetti.


Kuka voi toimia brändilähettiläänä?
Lyhyt vastaus: lähes kuka tahansa. Brändilähettiläänä toimiminen sopii erityisen hyvin sinulle, mikäli:
✅ Haluat tehdä somen parissa töitä
✅ Haluat tienata tuloja somesta
✅ Kaipaat päivätöiden ohelle lisätuloja
✅ Opiskelet ja haluat tienata opiskeluiden ohella
✅ Pystyt kuvaamaan kännykällä 30-60 sekunnin videoita
✅ Pystyt ottamaan kännykällä selfietyylisiä kuvia tuotteen kanssa
Kenelle tämä mahdollisuus ei sovi?
❌ Etsit pikariskastumis keinoja ilman työntekoa
❌ Et ole valmis käyttämään aikaa
❌ Et halua oppia uusia asioita
Keitä me olemme?
LOOP:in takana toimivat Niko ja Pyry ovat rautaisia sosiaalisen median mainonnan ammatilaisia 7 vuoden ja miljoonien eurojen mainosbudjetin kokemuksella. He ovat auttaneet yli 50 suomalaista eturivin huippubrändiä sosiaalisen median mainnonan parissa.
Tämän kautta he ovat oivaltaneet sen tuomat mahdollisuudet ihan kenelle tahansa toimia brändilähettiläänä.


Päivittäin käydyissä keskusteluissa brändien kanssa, Niko ja Pyry kuulevat jatkuvasti lukuisten brändien haasteista saada sosiaaliseen mediaan soveltuvaa materiaalia. Tarve on valtava.
Olemme sisällöntuotanto taloudessa, jossa brändit tarvitsevat selviytyäkseen jatkuvasti käyttäjäläheistä ja sosiaaliseen mediaan soveltuvaa sisältöä.
Ole merkittävä tekijä ja hyödy pysyvästä muutoksesta sosiaalisessa mediassa
Tiedämme tämän lukuisista salaisista palavereista huippubrändien kanssa: muutos on tulossa ja on jo tullutkin.
Olemme ennennäkemättömän kovaa vauhtia siirtymässä kohti brändikohtaisia yhteisöjä, orgaanista materiaaleja ja sosiaalista mediaa, jossa nimenomaan tavallinen ihminen ja kuluttaja tekee viestinnän brändin puolesta: videoilla, kuvilla ja kokemuksiaan jakamalla.