Palveluehdot -Â LOOP-valmennus
Â
Palvelun kÀyttöehdot
Â
PĂ€ivitetty: 26.3.2025
Â
LOOP // Join the LOOP // www.jointheloop.fi // Step Digital Oy
Â
LisÀtietoja saa pyydettÀessÀ: [email protected]
PyydĂ€mme kaikkia asiakkaitamme lukemaan nĂ€mĂ€ palvelun kĂ€yttöehdot ennen kuin he ostavat, kĂ€yttĂ€vĂ€t tai saavat kĂ€yttöönsĂ€ yrityksen palvelun âLOOP | UGC-valmennusâ. JĂ€ljempĂ€nĂ€ âLOOP UGC-valmennusâ.
Â
â1. YleistĂ€
â
1.1. NĂ€mĂ€ kĂ€yttöehdot koskevat LOOP UGC-valmennus-palvelua, jota hallinnoi ja yllĂ€pitÀÀ Step Digital Oy, jĂ€ljempĂ€nĂ€ "Yritys". "Asiakas" viittaa kaikkiin Yrityksen âLOOP UGC-valmennusâ -palvelun ostajiin ja/tai kĂ€yttĂ€jiin kuluttajana, yrityksenĂ€ tai yhteisönĂ€.
ââ
1.2. Ostamalla tai kĂ€yttĂ€mĂ€llĂ€ âLOOP UGC-valmennusâ -palvelua asiakas hyvĂ€ksyy nĂ€mĂ€ Ehdot sellaisina kuin ne on esitetty ja sitoutuu niihin laillisesti.
Â
â2.KĂ€yttö ja suostumus
â
2.1. "LOOP UGC-valmennusâ -palvelu on tarkoitettu vain Asiakkaille, jotka ovat vĂ€hintÀÀn kahdeksantoista (18) vuotta vanhoja.
â
2.2. Kuka tahansa alle 18-vuotias, joka rekisteröityy palveluun, kĂ€yttÀÀ sitĂ€ tai saa siihen pÀÀsyn, toimii ilman lupaa, luvattomasti ja rikkoo nĂ€itĂ€ Ehtoja. KĂ€yttĂ€mĂ€llĂ€ tai saamalla pÀÀsyn âLOOP UGC-valmennusâ -palveluun, Asiakas vakuuttaa olevansa vĂ€hintÀÀn kahdeksantoista (18) vuotta vanha.
Â
- Peruutusehdot
Â
- Kuluttaja-asiakas hyvĂ€ksyy, ettei tĂ€llĂ€ âLOOP UGC-valmennusâ -palvelulla ole Suomen kuluttajansuojalain mukaista peruuttamisoikeutta sen vuoksi, ettĂ€ kyseessĂ€ on palvelu, jonka asiakas saa digitaalisesti heti kĂ€yttöönsĂ€. Kuluttajansuojalain mukaista 14 pĂ€ivĂ€n peruuttamisoikeutta ei tĂ€llöin ole, ellei yritys ole sitĂ€ itse erikseen antanut.
- MyöskÀÀn yritys- ja yhteisöasiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta, ellei yritys ole sitÀ itse erikseen mainitusti antanut.
Â
3.1 Palvelun âtakuuâ / âtyytyvĂ€isyystakuuâ / âhyvityskĂ€ytĂ€ntöâ / âyhteistyötakuuâ, jĂ€ljelmpĂ€nĂ€ âtakuuâ.
â
3.1.2. Ostamalla tai saamalla pÀÀsyn âLOOP UGC-valmennusâ palveluun hyvĂ€ksyt alla selitetyt toimintatavat liittyen takuuseen.
Â
3.2. Takuu koskee âLOOP UGC-valmennusâ palvelua.
Â
3.3. Takuu tarkoittaa, ettĂ€ yritys palauttaa Asiakkaan tekemĂ€n investoinnin âLOOP UGC-valmennusâ palveluun (valmennuksesta suoraan Yritykselle maksaman hinnan), mikĂ€li Asiakaalle ei tarjota yhtĂ€ (1) maksullista yhteistyötĂ€ 90 pĂ€ivĂ€n sisĂ€llĂ€ siitĂ€ hetkestĂ€ kun hĂ€nen oikeutensa Palveluun on annettu.
Â
3.4. Suojellakseen Yrityksen luomia materiaaleja, Yritys ei tarjoa hyvitysoikeutta âLOOP UGC-valmennusâ palvelulle missÀÀn muussa tapauksessa kuin siinĂ€, mikĂ€li Asiakaalle ei tarjota maksullista yhteistyötĂ€ 90 pĂ€ivĂ€n sisĂ€llĂ€ siitĂ€ hetkestĂ€, kun hĂ€nen oikeutensa Palveluun on annettu. Maksullinen yhteistyö on arvoltaan vĂ€hintÀÀn 50âŹ.Â
Â
3.5. YrityksellĂ€ on oikeus itse mÀÀrittÀÀ kenen kanssa Asiakas voi maksullisen yhteistyön tehdĂ€ Yrityksen âbrĂ€ndiverkostostaâ. BrĂ€ndiverkostolla viitataan yrityksiin, joihin YrityksellĂ€ on yhteys. Jos Asiakas ei hyvĂ€ksy Yrityksen antamaa brĂ€ndiĂ€ maksulliseksi yhteistyöksi tai ei hyvĂ€ksy maksullisen yhteistyön arvoa, Yritys ei tĂ€llaisessa tilanteessa ole velvollinen palauttamaan Asiakkaan investointia. Vain ja ainoastaan mikĂ€li Yritys ei pysty tarjoamaan mahdollisuutta maksulliseen yhteistyöhön, sen arvosta tai brĂ€ndistĂ€ riippumatta, Yritys palauttaa asiakkaan investoinnin.
Â
3.6. Asiakas on oikeutettu yhteistyötakuuseen siinĂ€ tapauksessa, ettĂ€ hĂ€n onnistuneesti suorittaa âLOOP UGC-valmennusâ palvelun lĂ€pi. Se tarkoittaa kaikkien ennaltakuvattujen videoiden katsomista huolellisesti, niiden sisĂ€istĂ€misen sekĂ€ muiden oheismateriaalien ja mahdollisten testien lĂ€pikĂ€ymisen onnistuneesti.
Â
3.7. YrityksellĂ€ on oikeus muokata ilmoittamatta kurssin sisĂ€ltöÀ ja muuttaa âonnistuneesti suoritetun kurssinâ vaatimuksia.
- Henkilökohtainen vastuu ja riskinotto
â
4.1. Asiakas vaikuuttaa kĂ€yttĂ€neensĂ€ omaa harkintaansa liittymĂ€llĂ€ mukaan Yrityksen âLOOP UGC-valmennusâ palveluun ja Asiakas hyvĂ€ksyy kĂ€yttĂ€vĂ€nsĂ€ Yrityksen âLOOP UGC-valmennusâ palvelua omalla vastuullaan.
Â
4.2. Asiakas ymmÀrtÀÀ ja hyvÀksyy, ettÀ kaikki riskit ovat Asiakkaan kannettavina, eikÀ mitÀÀn tulevaisuuden tuloksia taata millÀÀn tavalla Yrityksen "LOOP UGC-valmennus" -palvelun yhteydessÀ.
- Vastuuvapauslauseke
Â
5.1. Yrityksen âLOOP UGC-valmennusâ palvelu on tarkoitettu vain koulutustarkoituksiin. Sovellettavan lain sallimissa rajoissa me suljemme pois kaiken vastuun mistĂ€ tahansa suorista, epĂ€suorista tai seurannaisvahingoista, joita Asiakas tai muut voivat kohdata "LOOP UGC-valmennus" -palvelun yhteydessĂ€.
Â
5.2. Yritys ei missÀÀn tapauksessa vastaa palvelujen, tuotteiden tai nÀiden sisÀltÀmien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan pÀÀtösten seuraamuksista tai nÀiden aikaansaamisista tuloksista. Yritys ei nÀin ollen takaa sitÀ, ettÀ tÀmÀn palvelut vÀlittömÀsti tuottavat asiakkaalle rahallista tuottoa.
Â
- Sopimuksen pÀÀttÀminen
â
6.1. YrityksellĂ€ on oikeus irtisanoa Asiakkaan âLOOP UGC-valmennusâ -palvelun kĂ€yttöoikeus sekĂ€ nĂ€mĂ€ kĂ€yttöehdot, jos seuraavat tapahtumat toteutuvat:
â
6.2. Asiakas hyvĂ€ksyy, ettĂ€ Yritys voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun âLOOP UGC-valmennusâ ja rajoittaa, keskeyttÀÀ tai irtisanoa Asiakkaan sopimuksen ilman hyvitystĂ€, jos Asiakas tulee hĂ€iritsevĂ€ksi tai rikkoo nĂ€itĂ€ Palveluehtoja.
â
6.3. Asiakas hyvĂ€ksyy, ettĂ€ Yritys voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun âLOOP UGC-valmennusâ tapauskohtaisesti hyvityksen kanssa tai ilman hyvitystĂ€, jos asiakas aiheuttaa kohtuutonta haittaa yhtiölle kĂ€ynnistĂ€mĂ€llĂ€ useita hallinnollisia tapauksia viranomaisten kanssa ilman laillista perustetta, esittĂ€mĂ€llĂ€ epĂ€asialliset ja negatiiviset kommentit yhtiön palveluista julkisesti tai sosiaalisessa mediassa tai levittĂ€mĂ€llĂ€ harhaanjohtavia vÀÀriĂ€ tietoja yhtiöstĂ€ yleisölle tai muille asiakkaille tai viranomaisille.
Â
6.4. LisĂ€ksi asiakas hyvĂ€ksyy, ettĂ€ YrityksellĂ€ on oikeus ilman erillisilmoitusta tai hyvitystĂ€ ajaa alas âLOOP UGC-valmennusâ palvelu ilman perustelua tai syytĂ€.
Â
Â
- Sovellettava laki ja riidanratkaisut
â
7.1. NĂ€ihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia.Â
Â
7.2. NÀmÀ sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiÀ ei syntyisi. MikÀli kuitenkin erimielisyyksiÀ syntyy palveluista tai sopimuksesta muutoin, pyritÀÀn ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen vÀlisillÀ neuvotteluilla.
Â
7.3. MikĂ€li palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa erimielisyyttĂ€ ei saada ratkaistuksi osapuolten vĂ€lisillĂ€ neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan kĂ€siteltĂ€vĂ€ksi ottamalla yhteyttĂ€ kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi).Â
â
- Maksuehdot
Â
8.1. Yritys kÀyttÀÀ maksunvÀlityspalveluna Stripea (Stripe Payments Europe, Ltd) ja Kajabia (Kajabi LLC). Stripe tai Kajabi tai niiden vÀlittÀmÀt maksupalvelut voivat nÀkyÀ maksua suoritettaessa ja tiliotteella maksun saajana. Lue Stripen kÀyttöehdot ja Kajabin kÀyttöehdot.
Â
8.2. Yritys ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tÀllöin maksuvelvollisuus voi siirtyÀ tÀysin asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen vÀliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.
- Asiakasvalitukset
â
9.1. Kaikki asiakasvalitukset tulee ensisijaisesti ohjata Yrityksen viralliseen sÀhköpostiosoitteeseen: [email protected]
Â
Â
- KÀyttöehtojen muutokset
â
10.1. Asiakas tunnustaa ja suostuu siihen, ettÀ YrityksellÀ on oikeus tehdÀ kirjallisia muutoksia nÀihin KÀyttöehtoihin milloin tahansa.
Â
11. LOOP UGC-alusta
Â
LOOP UGC-alusta tai LOOP-alusta on Yrityksen tekemÀ alusta, jossa sisÀllöntuottajat ja yritykset voivat muodostaa yhteyksiÀ ottamalla toisiinsa yhteyttÀ. LÀhtökohtaisesti yhteyden ottaa sisÀllöntuottaja, tÀssÀ tapauksessa LOOP UGC-valmennuksen Asiakas. Yritys pidÀttÀÀ tÀyden oikeuden joko kokonaan sulkea tai muokata "LOOP UGC-alustaa" haluamallaan tavalla.